'Das Leben is fur die, die es geniessen...' 'Życie jest dla tych, którzy potrafią się nim cieszyć..."

niedziela, 9 września 2007

prawie jak tropiki

Rafy koralowe u wybrzeży Egiptu...?











Wodne safarii na Malediwach...?

Krótki urlop na Jukatanie...?








Nie, to Aquazoo. W Dusseldorfie;)
Ponieważ pogoda za oknem nie nastraja optymistycznie, a niemieckie pogodynki z kolejny tydzień z rzędu z uśmiechem zapowiadają postępujące ochłodzenie, postanowiłam odreagować i wybrałam się pooglądać tropikalne rybki.
Już przy wejściu okazało się, że trochę zawyżam średnią wieku - byłam chyba jedną osobą, która nie przyprowadził ze sobą jakiegoś brzdąca:) Reszta dorosłych koncentrowała swoje wysiłki na popychaniu wózków, odklejaniu maluchów od kolejnych akwariów i powstrzymywaniu ich przed pukaniem w szybę z napisem "Prosimy nie stukać w szybę", za którą wygrzewały się węże. Mimo rożnic wiekowych przynajmniej w jednym miejscu moja reakcja była taka sama jak młodszych zwiedzających - w okrągłej sali, w której ściany zastąpiono akwarium z tropikalnymi rybkami, w tym błazenkami. Po wejsciu powiedzialam do siebie: "Nemo". W tym samym momencie młody człowiek obok mnie radośnie zawołał : "Guck mal Mami, es gibt doch Nemo!". Tiaaaaa... Nemo łączy pokolenia...;)
Ubawiłam się jeszcze raz - przy 'szklarni' z krokodylami. Przed wejściem na mostek, z którego można było oglądać te gady, widniał napis: "Krokodyle mogą reagować nerwowo i nagle wyskoczyć z wody". Normalnie, prawie jak tropiki...;)

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

A tu masz Nemo na wolnosci: http://picasaweb.google.com/Carlos.i.Rudziaczek/EgiptSharmElSheikh/photo#5108478447418193394